Guest LittleLaura Posted November 21, 2017 Report Posted November 21, 2017 Hi. I'm new here and I have a daddy/D/S relationship. (Actually I'm single, which sound strange, because most daddies and littlegirls are commited) I've started this dynamic since a couple of months and I'm still learning.. My daddy wanted me surrender and give all responsibilities to him.. But I'm still thinking about what could happen if I do. Maybe I'm afraid he does ask something of me I can't make true? We know each other for a few months and there is no reason to don't trust him, but because of my ADHD its hard to stop thinking about all things could happen in life, this makes it very hard to be little and become in littlespace. Does more littles have this problem(even without overthinking?) My daddy punish me everytime when I don't stop thinking and try to take my life over again, what is his responsibility. Is it even possible to force littlespace or does this come natural(I read most littles are little of them self and they don't have problems to act childish or use crayons) 1
Puppy Posted November 21, 2017 Report Posted November 21, 2017 So you're currently in a dynamic with a Dom who is asking you to surrender and give all responsibilities to him? Sure, this is fine when don't right, but the fact you're very new to the lifestyle and you guys have only known each other for a few months make it very iffy. That's usually only something that is done when trust has been earned through months and even years of dedication and commitment to the dynamic. If you do decide you want to go that route with him, you need to negotiate things. You need to negotiate what is "too far" and you need to negotiate a safe word. If he says you can't have a safe word, get out of there ASAP. The part that worries me is "My daddy punish me every time when I don't stop thinking and try to take my life over again, what is his responsibility." You should not be punished for thinking or being an adult. Your life in the end is YOUR life. It does not even sound like he wants you to be little 24/7, this more so sounds like a 24/7 slave and Master situation, which may not be okay if he's not willing to work with you. 1
Wolfycheeks Posted November 21, 2017 Report Posted November 21, 2017 (edited) Hoi! Ik zie dat je Nederlands bent, dus ik reageer maar in het Nederlands. Dat je Daddy wilt dat jij al je vrijheid en verantwoordelijkheid aan hem geeft, is een heel groot ding om te vragen. Of op te eisen. Natuurlijk zal hij nooit écht alle controle over je hebben, denk je dat dit voor hem wel zo lijkt? hoe ver wil hij hier in gaan? hoe ziet hij dat voor zich? Ik heb wel een gefantaseerd dat iemand volle controle over mij had, en over mijn leven. Dat hij besloot wat ik droeg, wat ik at, wanneer, of ik ergens heen mocht. Je kan echter zelf beslissen tot in welke mate hij 'controle' over je neemt. Als je iets niet kan doen, of er niet klaar voor bent, dan moet hij dat maar respecteren, hij is toch je daddy? het lijkt me dat die dat wel zou doen. Ik heb zelf niet héél veel ervaring met in littlespace 'gaan' omdat ik er niet echt ineens in ga, ik ben van nature gewoon kinderlijk en teken nu net zo graag met krijtjes dan dat als ik me wat kleiner voel. Veel littles denken dat er een specifieke manier is van Little zijn, maar die is er niet. Niet iedereen gaat in een soort trance dat ze ineens little zijn, niet iedereen doet dezelfde dingen, of houd van dezelfde dingen. Sommige mensen noemen zichzelf een little of een middle omdat ze gewoon altijd kinderlijk zijn, anderen gebruiken het als een coping mechanism, enzovoorts. Of je littlespace kan forceren weet ik niet. Je kan het wel makkelijker maken, voor mij werkt het als mijn daddy me vragen zou stellen die je aan een klein meisje zou vragen, of als ik heel erg comfortabel ben en iets kinderlijks doe. Films of cartoons kijken enzo. Also, het komt vanzelf wel. Het is niet altijd van *POEF* Oh, nu zit ik in littlespace! dit is het!. Iedereen werkt anders is alles wat ik hierop kan zeggen. Probeer het niet te forceren en geef het tijd, ontdek wat je klein laat voelen. Overigens vind ik het raar dat je daddy je straf geeft als je teveel nadenkt over dingen, mensen met een angst stoornis zitten ook vaak met dingen en onzekerheden, en daar kan je iemand niet voor straffen. Je kan er wel voor zitten en met diegene praten over de gedachtes, ze proberen te begrijpen, te noteren. Straf helpt niet, maakt het misschien zelfs erger. Als je de gedachten hebt omdat je ADHD hebt, heb je medicatie geprobeerd? Zo niet, ga eens langs je huisarts en praat hier over. Sorry voor het lange bericht, ik hoop dat het heeft geholpen! Edited November 21, 2017 by Wolfycheeks 1
Guest LittleLaura Posted November 21, 2017 Report Posted November 21, 2017 Hi Wolfy, Bedankt voor je antwoord terug, ik ben inderdaad Nederlands, en aangezien dit een internationale site is stelde ik de vraag maar in het Engels. Ik heb ''mijn daddy'' via een datingsite leren kennen en had al ervaring met D\S relaties, ben vaker submissive geweest. Echter de term daddydom kende ik niet, tot dat hij vertelde een daddy te zijn. Nadat hij vertelde dat een daddy hun littles wouden leren groeien(door middel van ervaringen op doen in het leven) was ik best wel bang. Ik ben altijd klein gehouden in het leven en heb best wel angst om daadwerkelijk te groeien en opdrachten te accepteren die hij van mij zou verlangen(vanuit zijn beredenering helpt hij zijn kleine meisje door te sporten, taken te volbrengen die je als kind doet om volwassen te worden) Nu is het inderdaad zo dat ik doordat ik klein ben gehouden vanuit mijn jeugd nogal afhankelijk ben gemaakt door/voor sommige mensen dus in eerste instantie sprak het DD/LG me wel aan. Ik wil ook helemaal niet volwassen worden. Nu is het probleem zo dat ''mijn daddy'' van me verlangde om dit wel uit te voeren, en als ik dat niet zou doen zou ie liever de Dom/Sub dynamiek willen hebben, omdat hij dan daadwerkelijk controle over me had. Mocht ik beide opties niet hebben geaccepteerd zou ie geen relatie met me willen hebben. Dus heb ik geaccepteerd dat ie master van me zou zijn, wel met de bedoeling dat ik hem daddy noem, en hij mij littleone/babygirl. Misschien is het ook wel zo omdat ik dus niet echt ''wil groeien'' me als dominant straft voor het feit dat ik weer teveel nadenk, en/of dingen niet uitvoer. Dit hebben we een paar maanden volgehouden en heb gemerkt dat hij als dominant meer afstand neemt, en minder caring is.. iets wat ik wel graag wil. Ik vind de caregiver part juist fijn omdat een daddydom zijn kleine meisje juist verwend. Ik heb daardoor ook besloten om de relatie te verbreken met hem, het voelde niet goed. Ik heb nu nog wel een DD/LG dynamiek met hem omdat ik het toch interessant blijf vinden, en heb gewoon nog goed contact met hem. Maar dat is dus ook de reden dat ik me hier heb ingeschreven, gewoon ter informatie. Wat medicatie betreft, ik ben een tijd geleden gestopt met medicatie omdat dit er voor zorgde dat ik heel erg verward werd en dingen vergat(was minder alert). Ik heb misschien de juiste medicatie nog niet gevonden.
peter6111 Posted November 21, 2017 Report Posted November 21, 2017 So you're currently in a dynamic with a Dom who is asking you to surrender and give all responsibilities to him? Sure, this is fine when don't right, but the fact you're very new to the lifestyle and you guys have only known each other for a few months make it very iffy. That's usually only something that is done when trust has been earned through months and even years of dedication and commitment to the dynamic. If you do decide you want to go that route with him, you need to negotiate things. You need to negotiate what is "too far" and you need to negotiate a safe word. If he says you can't have a safe word, get out of there ASAP. The part that worries me is "My daddy punish me every time when I don't stop thinking and try to take my life over again, what is his responsibility." You should not be punished for thinking or being an adult. Your life in the end is YOUR life. It does not even sound like he wants you to be little 24/7, this more so sounds like a 24/7 slave and Master situation, which may not be okay if he's not willing to work with you. Can't understand the dutch, but I totally back this! Especially the part about getting a safeword. Safewords are important as a last resort to make sure that no one feels uncomfortable or violated in a DDLG relationship 2
DreamingDesire Posted November 22, 2017 Report Posted November 22, 2017 Totale controle overdragen aan iemand waar je het al eerder uit mee maakte omdat het niet goed voelde lijkt mij best risico's meebrengen. Op dit moment sta ik zelf net aan het begin van een nieuwe relatie, en hoe leuk ik haar ook vind, op dit moment totale controle over haar nemen zou simpelweg onverantwoordelijk zijn. Het komt met een gigantische 24/7 verantwoordelijkheid dat je op elk moment van de dag voor twee mensen moet denken. Jezelf echt snappen is al moeilijk genoeg, laat staan dat ik in alle gevallen zou weten wat het beste is voor haar. Daar moet genoeg tijd overheen gaan en vertrouwen opgebouwd worden, dat we dezelfde doelen in het leven hebben en instinctief weten/voelen dat de ander in alle gevallen het beste met ons voor heeft. Als het al eerder bleek dat jullie niet 100% bij elkaar passen, is de kans groot dat hij jou met totale controle uiteindelijk ook dingen laat doen die niet bij jou passen. Het is natuurlijk wel zo dat hij jou niet letterlijk mind-controlled, dus je kan op elk moment gewoon "doei" zeggen als hij te ver gaat voor jouw gevoel, maar dit kan erg confronterend zijn, dus ik kan mij voorstellen dat je hierover nadenkt. Wat ik wel steeds teruglees is dat jouw D bepaalde eisen en verwachtingen heeft van zijn D/s relaties en jij daarin vooral mee gaat, maar niet veel over wat jij eigenlijk zou willen. Je laat het doorschemeren dat je niet zo zeer wil "groeien", en iemand die caring is. DD/LG is niet voor iedereen hetzelfde, dus ik weet zeker dat er ook caregivers zijn die het helemaal fijn vinden als je "little" blijft en voor je zorgen, zonder de focus te leggen dat je groeit. Waarschijnlijk zou je je bij zo'n caregiver ook beter thuis voelen, en makkelijker het comfort vinden om little te zijn. ADHD gepaard met veel zorgen maken helpt inderdaad niet, maar het lijkt erop dat je huidige situatie je alleen maar meer materiaal geeft om zorgen over te maken. Verder heeft Wolfy gelijk - er is geen gouden standaard voor "little" zijn en hoe mensen daarin komen, dus vaak is het advies "let op wat je doet of wat er was gebeurd voor je in littlespace komt". Comfort is voor veel mensen een belangrijke factor, en het helpt vaak als er een andere persoon is die jou hiermee helpt. Zoals je waarschijnlijk weet met jouw sub-ervaring, BDSM (DD/LG) vereist veel zelfkennis om er geluk in te vinden. Iedereen heeft zulke sterke individuele needs/limits/wants dat je vaak, ondanks een gedeelde interesse in BDSM, te veel van elkaar verschilt in wat je van zo'n relatie zou willen om het te laten werken. Zo ook met little space. Het is vooral rustig de tijd nemen om uit te zoeken wat je verlangt, en dan een bijpassend iemand zoeken.
Recommended Posts