peababy Posted September 3, 2017 Report Posted September 3, 2017 hey everyone!!! what are your favourite things to be called in little space??? my all time favourites: angel. darling. sunshine.puppy. little X (e.g. little baby, little honey, etc) other good ones: my dear. my world. my X (my darling, my love, etc). princess. baby (but not baby girl). honey. kitty. bunny. lovely. cutie. perfect!
Guest PrincessKittyx Posted September 3, 2017 Report Posted September 3, 2017 Princess, baby girl, bun, bunny, cupcake, little one, pet, kitten, 1
Antoinette Posted September 3, 2017 Report Posted September 3, 2017 Daddy calls me; Princess, Baby, Menina Ovo (egg girl), Egg, Mine, Little One. 1
Guest bad_apple Posted September 3, 2017 Report Posted September 3, 2017 Princess, little one, my xy but my favourite is pumpkin
daddys.princess Posted September 3, 2017 Report Posted September 3, 2017 kitten, kitty, bunny, mine, princess and baby. my daddy usually calls me kitten though ^w^ 1
voodoobabydoll Posted September 3, 2017 Report Posted September 3, 2017 Daddy calls me; Princess, Baby, Menina Ovo (egg girl), Egg, Mine, Little One. I get called Egg too! Also : Baby, Pumpkin, Honeybee, Sweetpea, Lil Pickle, Lil Tomato, other assorted sweet randomness 1
littlekittygoesmew97 Posted September 3, 2017 Report Posted September 3, 2017 I love being called baby, baby princess, princess, kitten, daddys lil kitten, sweetie, sweetheart etc. 1
Guest babygirlally Posted September 3, 2017 Report Posted September 3, 2017 Mine are babygirl, baby bear, princess, and kitten
Guest SUeB Posted September 5, 2017 Report Posted September 5, 2017 (edited) Little one, sweetheart, my little girl, baby, pet. Anything He calls me makes me ridiculously swoony! Edited September 5, 2017 by SUeB
princess cotton grass Posted July 28, 2019 Report Posted July 28, 2019 i'm super late to this but i love sugar, moon pie, vanilla bean, little lamb, cottontail, buttercup, apricot, angel cake, cream puff, peach... ugh the list goes on!!
Chicki Posted July 29, 2019 Report Posted July 29, 2019 this got bumped so im answering lol muffin, snuggle bug, kiwi/kiwi baby, and obvi baby/baby girl. he calls me "my love" when we're intimate and i melt <3
Recommended Posts