littledutchone Posted October 29, 2017 Author Report Posted October 29, 2017 Hey beide, Eventjes niet online geweest. We hebben nog steeds een kik-groep, die ook nog eens aardig actief is. Ik ben helaas niet de admin, maar ik zal eens overleggen .
MRBart Posted December 14, 2017 Report Posted December 14, 2017 Hoe gaat het met de Nederlanders hier?
DDdutch96 Posted January 2, 2018 Report Posted January 2, 2018 Hallo allemaal, Wat geweldig om te zien dat er toch nog andere nederlanders actief zijn met DDlg. Graag zou ik me bij jullie aansluiten zodat ik jullie kan leren kennen Zelf ben ik graag een Daddy. Ik ben 21 jaar en kom uit gelderland. Ik heb momenteel geen kik, maar als jullie mij er bij willen laten zal ik het aanmaken. groeten, Stijn
Guest Daddy_sng Posted January 14, 2018 Report Posted January 14, 2018 (edited) . Edited September 29, 2019 by Daddy_sng
littledutchone Posted April 4, 2018 Author Report Posted April 4, 2018 Hey allemaal, De kikgroep is na een hoop problemen beeindigd. Mensen kunnen mij eventueel een berichtje sturen, of gewoon gezellig kletsen! 1
PenguinsAreAwesome Posted May 28, 2018 Report Posted May 28, 2018 Op welke films zit je te wachten totdat ze uit komen? Ik zit te wachten op Incredibles 2 en Hotel Transylvania 3.
KevinDD Posted June 25, 2022 Report Posted June 25, 2022 Hoi allemaal. Nieuw in de groep. Vrij nieuw in de gemeenschap ook. Ik heb een nieuwe little (zij is natuurlijk 18+. Haar littlespace zit zo ongeveer tussen de 8 wn 10). Zij is super lief en super gehoorzaam en doet soms meer dan ik verwacht. Ze verdient een traktatie. Ik wil haar als verrassing mooie nieuwe little (geen ABDL) kleding en ondergoed kopen. Hopelijk hebben jullie heel veel adresjes die jullie willen delen met mij. Ook, wie weet er van eventuele littlespace events in de buurt van het midden van het land?
Taggy Posted April 12, 2023 Report Posted April 12, 2023 Hoi allemaal! Ik blaas weer even wat leven in dit topic. Zijn hier nog mensen uit Nederland? Ik zit er samen met een little speelpartner aan te denken om wat feestjes en munches te gaan organiseren. Ik woon zelf in Utrecht, dus lekker centraal. Op fetlife na heb ik niet echt beeld van waar de NL little scene nu rondhangt. Zijn er bijvoorbeeld nog leuke discord, telegram of kikgroepen voor mensen uit NL? 2
Loveoe Posted October 17, 2023 Report Posted October 17, 2023 Hallooo, Leuk! @Taggy dat je er wat leven in blaast! Ik ben net nieuw hierzo! lijkt me echt heel gezellig Utrecht is heel goed te doen voor mij! Nog andere NL little's hiero? lijkt me super leuk om te kletsen!
Princess_Dee Posted October 19, 2023 Report Posted October 19, 2023 Ik ben ook een Nederlandse little. Het zou echt super gaaf zijn als er een soort knutsel of Disney marathon of koekjes bakken evenementen hier waren, maar volgens mij is dit niet echt een ding 🙁 1
Loveoe Posted October 24, 2023 Report Posted October 24, 2023 @Princess_Dee ik denk dat we dat dan maar zelf moeten organiseren hihihihi ik zou dat echt heel leuk vinden om met een groepje te doen! 1
Princess_Dee Posted November 15, 2023 Report Posted November 15, 2023 On 10/24/2023 at 8:10 PM, Loveoe said: @Princess_Dee ik denk dat we dat dan maar zelf moeten organiseren hihihihi ik zou dat echt heel leuk vinden om met een groepje te doen! Jaaaaa goed idee 1
IttyBittyLittleGirl Posted November 25, 2023 Report Posted November 25, 2023 hoi ik ben nieuw hier, aangenaam allemaal
Lievejongeman Posted June 11, 2024 Report Posted June 11, 2024 hallo allemaal. ik ben een nieuwe daddy die net komt kijken hier. zoek andere mensen miss in mijn buurt. die kunnen helpen met wat ervaring op doen zodat ik mijn little goed kan helpen en verwennen met knuffels plushies en een goede littlespace in mijn huis. verder zouden we ook vast wel zeer graag naar event komen. groetjes lievedaddy
Recommended Posts