Pup Posted August 12, 2017 Report Posted August 12, 2017 Werd er wel echt regelmatig op die site gekeken? Ik vond het een onhandige manier, ik had zelf veel aan kik. Misschien is dit een stapje verder gedacht: maar how about twee kik groepen? Eentje voor fun, gewone praatjes zeg maar en eentje voor de wat praktischere dingen omtrent het organiseren van de meeting. Zo kunnen mensen kiezen waar ze behoefte aan hebben lijkt mij toch? Eventueel wil ik de eerste kikgroep wel opzetten. Die voor de gezellige praatjes. Laat maar weten of dat iets is. xx Icetea
princesselly Posted August 12, 2017 Report Posted August 12, 2017 Jaa! Dat lijkt mij slim! Mijn kik is CherryRose_ lijkt me super gezellig ik hoop dat er snel meer mensen op dit topic reageren!
Pup Posted August 12, 2017 Report Posted August 12, 2017 Ik zal je toevoegen! Hopelijk komen er meer mensen bij inderdaad, dan wordt het een groep hihi :3
Gemini26 Posted September 1, 2017 Report Posted September 1, 2017 Hoi allemaal, ik ben (zoals je kunt zien) nieuw hier op het forum (en ook in de scene trouwens). Ik wil meteen even zeggen dat ik niet naar een meeting kan/wil komen, omdat ik het op het moment erg druk heb. In de toekomst lijkt me dit zeker een keer leuk, maar dan bedoel ik over een aantal jaar. Ik heb wel twee andere vragen die ik nergens anders kwijt kan. 1. Kleintjes, waar kopen jullie kleding ed (fiepjes, flesjes, etc). Is er een fysieke winkel ergens in NL waar ze dit verkopen? Ik bedoel geen kleding die je naar buiten aan kunt doen, maar meer rompertjes en zoals ik al zei fiepjes en flesjes. 2. Is er iemand die een goede naam heeft voor "daddy"? Ik zeg het zelf niet graag, maar gebruik het bij gebrek aan iets beters. Ik ben benieuwd wat jullie zeggen. Groetjesss
littledutchone Posted September 1, 2017 Author Report Posted September 1, 2017 Hellooo! Meetingen blijven ontstaan, dus over een jaar zou ook kunnen. 1, Abdl-factory is een online shop waar dat kan. Verder gewoon een beetje kijken. Kleding winkels hebben ook wel eens lieve kleertjes of little achtige dingen. 2, uhm ligt aan de dynamiek denk ik. Meneer kan gebruikt worden, maar sommige zeggen gewoon papa. Je moet vooral zelf kijken wat goed voelt!
Gemini26 Posted September 1, 2017 Report Posted September 1, 2017 Hellooo! Meetingen blijven ontstaan, dus over een jaar zou ook kunnen. 1, Abdl-factory is een online shop waar dat kan. Verder gewoon een beetje kijken. Kleding winkels hebben ook wel eens lieve kleertjes of little achtige dingen. 2, uhm ligt aan de dynamiek denk ik. Meneer kan gebruikt worden, maar sommige zeggen gewoon papa. Je moet vooral zelf kijken wat goed voelt! Thanks! Ik heb net al even op die site gekeken en het ziet er goed uit Als iemand anders nog tips heeft, hoor ik het graag.
Pup Posted September 1, 2017 Report Posted September 1, 2017 Hee hee! Ik heb niet echt een daddy, maar ik noem mijn vriend wel "Liefjes" of "Mantje" (afgekort van mannetje). Hij noemt mij vaak meisje. Misschien klinkt dat iets fijner? xx Icetea
MRBart Posted September 6, 2017 Report Posted September 6, 2017 Hoi hoi, Ik ben nieuw hier. Ben hier een beetje door een vriendin terecht gekomen. Groetjes Bart
Guest Plebian Posted September 6, 2017 Report Posted September 6, 2017 Meerdere mensen vertrokken vanwege persoonlijke redenen, het zou kunnen, maar dan moeten we dat denk ik rustig starten. Het is niet zo makkelijk om een meeting te organiseren, zeker omdat dit toch wel een speciaal iets is. Mensen moeten goed op de hoogte zijn, de vorige keer ging dat via een site, maar die is uit de lucht.. Wat kon je allemaal doen op die site? Beetje kletsen en datums prikken ofzo? Ik garandeer niks maar ik zou er best ooit eens een stokje voor kunnen steken... Grappig, de abdlfactory shop is vrijwel een kopie van die van ab-dl-tb-club. Zal wel van dezelfde mensen zijn. Wat betreft een (kik)groep, heb misschien wel interesse. Leeft het een beetje?
Pup Posted September 7, 2017 Report Posted September 7, 2017 Hoi Plebian, De kikgroep is best actief! Wil je erbij? xx icetea
Guest Little_one's_Daddy Posted September 17, 2017 Report Posted September 17, 2017 (edited) Hoi Dutchies, Ik ben ook nieuw hier, en hoewel ik zelf een Uk little wil leren kennen, heb ik wel interesse in de nl kik groep. Ik ben wel een stuk ouder dan jullie, ik weer niet of dat een probleem is... Edited September 17, 2017 by Little_ones_Daddy
DreamingDesire Posted September 26, 2017 Report Posted September 26, 2017 Hey! Ik ben relatief nieuw, en zat daarom van alles op het forum te lezen om meer te leren. Tot nu toe heb ik alleen met buitenlanders hierover gesproken, dus het lijkt mij super leuk om met mensen dichter bij huis te praten, in de Nederlandse kik groep. Mijn kik-naam is hetzelfde als mijn gebruikersnaam hier.
littledutchone Posted September 26, 2017 Author Report Posted September 26, 2017 Super leuk, ik zal vragen of we je erbij kunnen zetten!
Guest Little_one's_Daddy Posted September 30, 2017 Report Posted September 30, 2017 Hoi Icetea, Zou je mij ook toe willen voegen aan de nl kik groep?
Dutchman Posted October 1, 2017 Report Posted October 1, 2017 Goedemorgen allemaal, Ik zocht vanochtend op het internet naar iets wat al weer een tijdje is weggezakt, maar wat een hele poos een mooie periode in mijn leven is geweest, en wat toch echt iets van (of in) me is. DaddyDom. Tegenwoordig (of misschien vroeger ook wel, dat is me dan toen ontgaan) wordt het DDLG genoemd. Ik vind het leuk te lezen dat er een Nederlands clubje mensen is die elkaar weet te vinden, en er met elkaar over kan kletsen. Ik ben weliswaar een wat oudere Daddy, maar zou me hier graag willen aansluiten. Ik zal dit draadje hier voortaan gaan volgen. Mocht iemand vragen hebben, vraag gerust. Hier of via een pb.
oknotok Posted October 5, 2017 Report Posted October 5, 2017 Hallo, Ik heb me zojuist geregistreerd en een topic aangemaakt in de introductie-sectie. Ik dacht dat het wel een goed idee is om dat ook hier te doen (ik ben namelijk Nederlands). Sinds korte tijd weet ik pas van het bestaan van Ddlg af en ben ik er ook meteen erg geïnteresseerd in. Ik hoop de komende periode veel meer hierover te leren en om een goede Daddy te kunnen worden voordat ik echt een little kan vinden. Ik kom graag in contact met anderen die ik eventueel vragen kan stellen en waar ik meer van kan leren. Wie kan ik benaderen om in de Kik groep te komen?
Pup Posted October 5, 2017 Report Posted October 5, 2017 Wow! Sorry dat ik even niet online ben geweest. Leuk! drie aanmeldingen! Stuur even je kik account naam naar mij toe, dan voeg ik jullie dit weekend toe!
oknotok Posted October 6, 2017 Report Posted October 6, 2017 Ik heb je een friend request gestuurd hier, ik kan je anders geen bericht sturen.
Guest Little_one's_Daddy Posted October 7, 2017 Report Posted October 7, 2017 Ik heb je ook een friend request gestuurd omdat ik je anders geen berichtje kan sturen.
Dutchman Posted October 8, 2017 Report Posted October 8, 2017 (edited) Hetzelfde geldt voor mij. Edited October 8, 2017 by Dutchman
chanty_love Posted October 8, 2017 Report Posted October 8, 2017 (edited) Zo'n meeting lijkt me echt heel leuk! Edited October 8, 2017 by chanty_love
Mikeera Posted October 25, 2017 Report Posted October 25, 2017 hey hey :3, Is al een tijdje geleden at hier op gepost is maar ik ga het toch lekker proberen Ik ben zelf ook wel geïnteresseerd in sowieso littles binnen Nederland te leren kennen dit kwam meer uit interesse dat ik pas ook iemand met daddy in de telefoon had staan :3 Maar ik ben redelijk nieuw met DDLG in het algemeen ben begonnen met kitten play en ongeveer een maandje terug is DDLg er bij gekomen en ik toch nog wel dingetjes heb waar ik tegen aanloop atm. dus als het kan zou ik graag bij de kik groep willen mits die nog actief is. Aangezien ik ook wel interesse zou hebben in een meeting en om sowieso andere mensen te leren kennen. Kik username= Mikaylavdb
Guest Ignea Posted October 25, 2017 Report Posted October 25, 2017 Hallo mensen.. Ik ben een Daddy en kan eindelijk na een lange sluimer partij eindelijk in alle vrijheid gewoon volledig, zijn. Al enige tijd ben ik er achter dat er eigenlijk geen echte gemeenschap is of bestaat voor Nederlandse Daddy's Mommy's en kleintjes/subs Het iniatief wat hier aangezwengeld wordt met als doel een meeting, is voor veel mensen een drempel te hoog. Dus nu vraag ik me af is er een levensvatbaarheid voor het creëren van een nieuw platform, (website/forum met chat gelegenheid). Zelf heb ik geen probleem met de Engelse taal maar kan me indenken dat het voor anderen een dingetje is. Zelf heb ik wel de kennis om met hulp van anderen zoiets op te zetten. Ik denk er iets moois uit kan rollen. buiten dat lijkt het me geweldig om in contact te komen met mensen dus ik zie hier veel dingen over kik voorbijkomen ehm voeg me toe zou ik zeggen
Recommended Posts